حیطه روش تدریس و ارزیابی:
طراحی، اجرا و ارزشیابی روش های آموزشی فعال ) یادگیری مبتنی بر تیم، یادگیری مبتنی بر مساله، یادگیری در گروه های کوچک، یادگیری الکترونیکی، یادگیری بااستفاده از شبیه سازها و ...) در ارائه محتوای آموزشی مورد نظر مطابق با اهداف آموزشی
آسیب شناسی فعالیت های آموزشی ) یاددهی و یادگیری ( اساتید و دانشجویان
تناسب روشهای آموزشی با اهداف یادگیری طراحی شده به ازای هر درس و رشته
بررسی تأثیر مداخلات آموزشی در ارتقاء کیفیت آموزش
بررسی موانع و چالش های اجرایی الگوهای جدید تدریس در دانشگاه
راهکارهای ایجاد تعاملات آموزشی کارآمد بین اساتید داروسازی
ارزیابی و مطالعه شکاف بین واحدهای آموزشی تئوری و عملی
بررسی روش تدریس آموزش الکترونیکی در مقایسه با روش سنتی در علوم داروسازی
شیوه های آموزش مهارت های ارتباطی در آموزش داروسازی
بررسی الگوهای موفق روش تدریس در ارتباط با نوع درس رشته گروه های داروسازی
نقش ارزیابی درونی در بهبود و ارتقاء کیفیت آموزش دانشگاهی و بررسی عوامل کاهش و افزایش تمایل به ارزیابی درونی در بین گروههای آموزش و مقایسه بین گروه ها
حیطه برنامه ریزی آموزشی:
ادغام افقی یا عمودی دروس پایه و تخصصی در داروسازی
بازنگری کوریکولوم های درسی متناسب با عصر حاضر در داروسازی
عدالت آموزشی در آموزش داروسازی
طراحی، تدوین و اجرای برنامه های آموزشی جهت بهبود کیفیت آموزش دانشجویان در دوره های مختلف داروسازی
طراحی، تدوین و اجرای برنامه های آموزشی با استفاده از انیمیشن ، فیلم ... و تاثیر نمایش انیمیشن درآموزش بر یادگیری دانشجویان
استاندارد سازی بیمارستانها و داروخانه ها و به طور کلی محیط های بالینی آموزشی داروسازی (ارزشیابی، شناسایی مشکل و راهکارهای مشکل گشایی (
نقش برنامه درسی پنهان در یادگیری اخلاق حرفه ای در محیط های بالینی داروسازی
بررسی عوامل بازدارنده تحقق اهداف آموزشی از دیدگاه دانشجویان داروسازی
بررسی روشهای مختلف ارتباط بین گروههای آموزشی مشابه در سطح کشور در جهت ارتقاء آموزش و پژوهشی
نقاط قوت و ضعف آموزش بالینی داروسازی از دیدگاه دانشجویان
بررسی محتوای دروس عملی داروسازی
بررسی نیاز های آموزشی اعضای هیئت علمی دانشکده داروسازی
بررسی میزان انطباق برنامه آموزشی با نیاز های حرفه ای داروسازی
ارزیابی میزان انطباق برنامه های آموزشی با اهداف آموزشی رشته و گروه های دانشکده داروسازی
بازنگری برنامه های درسی در مقاطع مختلف آموزش داروسازی و چگونگی بهینه سازی آن
تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی مبتنی بر نیازهای مهارتی مورد نیاز در محیط کار
ارزیابی صلاحیت حرفه ای دانش آموختگان داروسازی
حیطه یادگیری الکترونیکی و آموزش مجازی:
استفاده از روشهای نوین آموزشی )نظیر شبیه سازی و مدلینگ( بر آموزش دانشجویان داروسازی
بررسی موانع و چالشهای آموزش مجازی در سطح دانشکده داروسازی
طراحی، ارائه و ارزشیابی مدل یادگیری الکترونیکی اثربخش در علوم داروسازی
طراحی روشها و فنون تدریس مناسب در محیط یادگیری الکترونیکی
طراحی الگوهای تعیین کیفیت در یادگیری الکترونیکی در علوم داروسازی
طراحی شیوههای گوناگون ارزشیابی دانشجو در محیط یادگیری الکترونیکی
ارزیابی آزمون های برخط و بررسی چالش های موجود در برگزاری آزمون ها از دیدگاه دانشجویان، اساتید و کارکنان خدمات آموزشی
حیطه تسهیلات حمایتی و مشاوره و راهنمایی دانشجویی:
ارائه روشهای خلاقانه درمشاوره دانشجویی موثر و کارآمد
بهینه سازی روشهای مشاوره دانشجویان و تاثیر آن در یادگیری و حل مشکلات دانشجویی حیطه مشاوره و حمایت دانشجویی
نقش تسهیلات آموزشی و رفاهی دانشجویان در کیفیت آموزش
نقش اساتید مشاور و مشاوره دانشجویی در پیشرفت تحصیلی
ارزیابی ساختاری محیط های آموزشی ) فضای فیزیکی، امکانات و تجهیزات (
کیفیت و کمیت ارایه خدمات رفاهی به دانشجویان و اساتید در محیط های بالینی و نقش ان در کیفیت اموزش
ارزیابی میزان آگاهی اساتید و دانشجویان از مقررات آموزشی